2.závod Mistrovství ČR v autokrosu 2004 |
|
Nová Paka |
9.5.2004 |
Druhý závod letošního mistrovství provázel studený vítr. Ti, kteří i přes sychravé počasí vyrazili do Štikovské rokle poblíž Nové Paky, určitě nelitovali. Jezdecké pole se ve všech divizích velice vyrovnalo. Kandidátů na vítězství bylo v každé jízdě hned několik. Svědčí o tom skutečnost, že jediný, kdo dokázal vyhrát všechny své rozjížďky, byl Petr Glombica v nejslabší kubatuře. Ve finálové jízdě se však musel spokojit s třetím místem. |
Divize 3 do 600 ccm | |
Průběh závodu | Fotografie |
Divize 3 do 600 ccm je již tradičně nejpočetněji obsazená. V Nové Pace startovalo celkem
21 jezdců. Svůj první závod mezi juniory absolvovala Ivana Kuželová. Trénink Nejlépe odtrénoval Jan Jež, když ve druhé části měřeného tréninku zlepšil svůj čas na jedno kolo o více než půl vteřiny. Pořadí v tréninku: 1.Jan Jež 40,19 s/kolo 2.Petr Glombica 40,61 s/kolo 3.Petr Borka 40,66 s/kolo 1.série rozjížděk Poněkud rozpačitě odstartovali do první jízdy Jan Jež a Radek Šott. Do vedení se proto dostal Lubomír Pokluda. Po chvíli ho ale Jež a Šott předjeli. Pokluda pak měl naopak práci s dotírajícím Liborem Křížem. Pořadí v 1.jízdě: 1.Jež, 2.Šott, 3.Pokluda V úvodu druhé jízdy to vypadalo na souboj čtveřice závodníků - Petra Glombici, Jakuba Knolla, Zdeňka Antonyho a Petry Kramářové. Postupně se mezi nimi vytvořily odstupy a k velkým bojům či dokonce ke změně pořadí mezi nimi už nedošlo. Pořadí ve 2.jízdě: 1.Glombica, 2.Knoll, 3.Antony Nepříliš podařenou premiéru zažila ve druhé jízdě Ivana Kuželová - zůstala stát na startu. Bojovalo se především o třetí místo, na kterém velmi dlouho jezdil Petr Charouz. V závěru ho však předjel Daniel Pasdiora. Pořadí ve 3.jízdě: 1.Borka, 2.Knap, 3.Pasdiora 2.série rozjížděk Start první jízdy se musel opakovat. Přestože si při opakovaném startu musel dávat největším pozor napomenutý Jan Jež, byl to právě on, kdo nejlépe odstartoval. Jako stín ho během jízdy pronásledoval Radek Šott. Jež však nechyboval a zaslouženě zvítězil. Libor Kříž usiloval o třetí místo, na kterém jezdil Lubomír Pokluda. Ve čtvrtém kole ale svůj stroj přetočil. V cíli mohl být nakonec rád za čtvrté místo. Pořadí v 1.jízdě: 1.Jež, 2.Šott, 3.Pokluda Do čela druhé jízdy se dostal Lukáš Knap a nabídnutou možnost zvítězit už nepustil z rukou. Překvapivě až třetí jezdil Petr Borka. Nepovedený start se snažil napravit a celých šest kol se pokoušel předjet Daniela Pasdioru. Musel si však zároveň dát pozor na Vladislava Štětinu, který jezdil v těsném závěsu za oběma jezdci. Borkova chvíle přišla v posledním kole. Pasdiora v zatáčce pod sjezdem od depa svůj stroj přetočil. Výsledkem této chyby bylo vylomené kolo a pokles na pátou příčku. Pořadí ve 2.jízdě: 1.Knap, 2.Borka, 3.V.Štětina I přesto, že po startu třetí jízdy zavřeli Petr Glombica a Zdeněk Antony mezi sebe Jakuba Knolla, podařilo se Knollovi protáhnout se na druhé místo za Glombicu. Tato trojice dojela v nezměněném pořadí do cíle. Pořadí ve 3.jízdě: 1.Glombica, 2.Knoll, 3.Antony 3.série rozjížděk První jízda přinesla opět souboj Jež-Šott. Tentokrát měl lepší startovní reakci Šott a dostal se do vedení. Ani přes velké úsilí se Jan Jež na první pozici nedostal. Dlouho to vypadalo, že třetí dojede do cíle Libor Kříž. V posledním kole měl však drobné technické potíže, kterých využil Lubomír Pokluda. Pořadí v 1.jízdě: 1.Šott, 2.Jež, 3.Pokluda Překvapivý úvod měla druhá jízda. Po startu šel do čela Vladislav Štětina. Dvě kola odrážel útoky Jakuba Knolla a Petra Glombici. Ve třetím okruhu při jednom z útoků došlo ke kontaktu mezi Štětinou a Knollem. Na této kolizi vydělal Glombica, který se posunul před oba jezdce. Naopak Knoll musel z jízdy odstoupit. Pořadí ve 2.jízdě: 1.Glombica, 2.Štětina, 3.Pasdiora Velmi dramatická byla třetí jízda. Za vedoucím Lukášem Knapem se překvapivě na druhém místě objevil Petr Charouz, těsně následovaný Zdeňkem Antonym. Teprve až na čtvtém místě jel Petr Borka. Následoval souboj kolo na kolo. Jezdci na druhém až čtvrtém místě jeli chvílemi vedle sebe. První komu se podařil předjížděcí manévr byl Borka, který předjel Antonyho. O kolo později se Borka snažil zaútočit i na Charouze. Kontakt mezi stroji v prudkém sjezdu ale nasměroval Borku do břehu. Od něho se Borkova buggina odrazila a následoval nepěkný kotrmelec. Jezdec ze stroje sám vystoupil, respektive vylezl. V dalším okruhu se Antony dostal před Charouze, když lépe objel převrácený Borkův stroj. Charouz ani v posledním kole tuto překážku na trati nedokázal správně objet a lehce do Borkovy bugginy narazil. Po chvíli se mu ale podařilo pokračovat dál a dojet do cíle. Pořadí ve třetí jízdě: 1.Knap, 2.Antony, 3.Charouz Finále B Do finále B nenastoupila Petra Kramářová, a tak na startu stálo devět jezdců, z nichž nejlépe odstartoval Petr Charouz. Druhý jel Daniel Pasdiora a třetí Lubomír Pokluda. A právě Pasdiora a Pokluda doplatili na strkanici na začátku druhého kola. Pokluda z jízdy odstoupil, Pasdirora pokračoval s velkou ztrátou. Na vedoucího Charouze se dotáhl Libor Kříž a ve čtvrtém kole ho předjel. O třetí místo mezitím bojovali Martin Švábenský a Petr Rada. Oba se v pátém kole přiblížili k druhému Charouzovi. Rada dvě kola před cílem odstoupil, zatímco Švábenský postupně zvyšoval tlak na Charouze. V předposledním okruhu se mu podařilo Charouze předjet a zajistit si tak postup do finále A, do kterého postoupil spolu s vítězem jízdy Liborem Křížem. Za třetím Charouzem projel cílem jako čtvrtý Marek Sekanina a pátý Pasdiora. Rada, Pokluda, Lipš ani Fígl finále nedokončili. Finále A Nejlépe odstartoval Jan Jež. Za ním vyrazil jeho rozjížďkový pronásledovatel Radek Šott. Zatímco Jež uháněl pro vítězství, Šott musel celou jízdu bránit svoji druhou pozici. Nejvíce ho ohrožoval Petr Glombica. Do souboje o stříbrnou příčku se zapojili také Vladislav Štětina a Libor Kříž. Ti však měli v pátém kole vzájemnou kolizi a boj o druhé místo se tak zúžil pouze na Šotta a Glombicu. Šott svému soupeři odolal. Za vítězným Ježem proto dojel druhý Šott a třetí Glombica. Čtvrté místo obsadil Lukáš Knap. Životního úspěchu dosáhl Martin Švábenský, když dokončil finálovou jízdu na pátém místě. S jedním kolem ztráty byl šestý Jakub Knoll. Štětina, Kříž a Antony objeli pouze čtyři okruhy. Na desátém místě byl klasifikován Petr Borka. Ten ale na start finálové jízdy nenastoupil. |
|
Výsledky závodu divize 3 do 600 ccm | ||||
Pořadí | St.číslo | Jméno jezdce | Stroj | Zisk bodů |
---|---|---|---|---|
Finále A | ||||
1. | 5 | JEŽ Jan | Kawasaki 600 | 20 |
2. | 2 | ŠOTT Radek | Honda CBR 600 | 17 |
3. | 6 | GLOMBICA Petr | Honda JB 600 | 15 |
4. | 18 | KNAP Lukáš | Kawasaki ZX GR 600 | 13 |
5. | 19 | ŠVÁBENSKÝ Martin | Sadev Yamaha 600 | 12 |
6. | 7 | KNOLL Jakub | Kawasaki 600 | 11 |
7. | 99 | ŠTĚTINA Vladislav | Sadev 600 | 10 |
8. | 11 | KŘÍŽ Libor | Kawasaki 600 | 9 |
9. | 4 | ANTONY Zdeněk | Honda PR Sport 600 | 8 |
10. | 10 | BORKA Petr | | 7 |
Finále B | ||||
11. | 15 | CHAROUZ Petr | Sadev 599 | 6 |
12. | 26 | SEKANINA Marek | Suzuki 6 SX 600 | 5 |
13. | 21 | PASDIORA Daniel | Honda 600 | 4 |
14. | 31 | RADA Petr | Kawasaki 600 | 3 |
15. | 9 | POKLUDA Lubomír | Yamaha 600 | 2 |
16. | 30 | LIPŠ Jiří | Honda CBR 599 | 1 |
17. | 77 | FÍGL Jiří | Kawasaki ZX 6 599 | 1 |
18. | 20 | KRAMÁŘOVÁ Petra | Honda CBR 600 | 1 |
Nepostoupili z rozjížděk | ||||
19. | 28 | VYMAZAL Jakub | Kawasaki ZX GR 599 | R |
20. | 29 | KUŽELOVÁ Ivana | Honda 600 | R |
Neklasifikováni | ||||
- | 13 | SAMOHÝL Martin | Yamaha 600 | N |
Divize 3 do 1600 ccm | |
Průběh závodu | Fotografie |
Do závodu bylo převzato 14 závodních strojů. Premiérově se v této třídě představil Petr
Kotval a nevedl si vůbec špatně. Trénink Trénink přinesl několik zajímavých momentů. Nejprve měl problémy zvládnout stroj Martin Kosař. Příčinou jeho "divoké" jízdy v prudkém klesání od depa bylo vylomené kolo. Pak se na start postavil Petr Turek. Když dokončoval první měřený okruh, upadlo mu levé přední kolo. Turek projel cílem již jen setrvačností, přesto zajel výborný čas. Ten navíc dokázal ve druhé měřené jízdě vylepšit. Velkou smůlu měl Ondřej Musil. Stal se sice vítězem tréninku, ale porucha převodovky ho vyřadila z účasti v hlavním závodě. Pořadí v tréninku: 1.Ondřej Musil 38,02 s/kolo 2.Petr Turek 38,16 s/kolo 3.Ladislav Hanák 38,52 s/kolo 1.série rozjížděk Neúčasti Ondřeje Musila využil Ladislav Hanák k vítězství v první jízdě. Neměl to ale nijak jednoduché. Zpočátku na něj dotíral Marek Kalenský. Zajímavý byl souboj o třetí místo, na kterém až do posledního kola jezdil Vít Nosálek. Neustále na něj však útočil Radim Osička. Nosálek jel pod velkým tlakem a dělal drobné chyby. V posledním okruhu jedné takové chyby Osička využil a Nosálka předjel. Pořadí v 1.jízdě: 1.Hanák, 2.Kalenský, 3.Osička Druhou jízdu vyhrál Petr Turek. Nejednalo se o žádné suverénní vítězství. Naopak - od druhé poloviny rozjížďky musel Turek odrážet útoky Jiřího Svobody. Na třetím místě jezdil Lukáš Hampl. Toho ale zradil stroj a tak ho nejprve předjel Josef Vontszemü a o chvíli později Hampl z jízdy odstoupil. Pořadí ve 2.jízdě: 1.Turek, 2.Svoboda, 3.Vontszemü 2.série rozjížděk První jízdu začal nejlépe Marek Kalenský. Na začátku druhého kola však velmi ztratil a propadl se na konec startovního pole. Do čela se dostal Radim Osička, na kterého útočil Ladislav Hanák. Jejich velice pěkný souboj trval tři kola. Pak mezi stroji těchto jezdců došlo ke kontaktu. Hanák se dostal do smyku a zprudka narazil do břehu lemující trať. Od břehu se jeho stroj odrazil a ve vzduchu dokončil "hodiny". Hanák se tak ocitl znovu po směru jízdy. Velice rychle zareagoval a pokračoval v jízdě, aniž by ztratil svoji druhou pozici. Pořadí v 1.jízdě: 1.Osička, 2.Hanák, 3.V.Nosálek Hrdinou druhé jízdy se stal Josef Vontszemü. Rozjížďku sice nevyhrál (první místo v cíli patřilo Petru Turkovi), ale po startu se dostal na druhou pozici a tu pak skvělou jízdou držel před dotírajícím Jiří Svobodou. V průběhu jízdy se k jejich souboji připojil ještě Lukáš Hampl. V zatáčce před cílem předposledního kola Vontszemü svůj stroj přetočil. Tohoto zaváhání využil Svoboda a Vontszemüho předjel. Vontszemü mu však předjetí ihned vrátil. Vzápětí došlo ke kolizi mezi Svobodou a Hamplem, která znamenala pro oba jezdce předčasný konec jízdy. Pořadí ve 2.jízdě: 1.Turek, 2.Vontszemü, 3.Medáček 3.série rozjížděk Po startu zavřel Ladislav Hanák dráhu Petru Turkovi a dostal se do čela. Turek sice na Hanáka celou jízdu útočil, ale marně. Skvěle jedoucí Hanák mu nedal možnost k předjetí. Překvapivě dobře si v jízdě vedl Petr Kotval. Dojel čtvrtý, když dokázal odrazit všechny útoky Marka Kalenského. Pořadí v 1.jízdě: 1.Hanák, 2.Turek, 3.V.Nosálek Do vedení se ve druhé jízdě dostal Josef Vontszemü. Jen těsně za ním jeli Radim Osička a Jiří Svoboda. Vontszemü sice dlouho odolával jejich tlaku (celá tři kola), nakonec však jejich "kontaktnímu" náporu neodolal. Nejprve ho předjel Osička a o dva okruhy později i Svoboda. Pořadí ve 2.jízdě: 1.Osička, 2.Svoboda, 3.Vontszemü Finále Do čela se dostal Petr Turek, následovaný Ladislavem Hanákem a Jiřím Svobodou. Ve druhém kole Hanák nečekaně v jedné ze zatáček přetočil svůj stroj a o kousek dál "hodiny" zopakoval. Na vině byla technická závada. Na druhé místo se tak celkem snadno dostal Jiří Svoboda. Za ním o třetí pozici bojoval Radim Osička s Vítem Nosálkem. V polovině finálové jízdy náhle zpomalil Turek. Během jediného okruhu se propadl až na sedmé místo. Vedení se ujal Svoboda a udržel ho až do cíle. Na druhém místě dokončil finále celkem v poklidu Radim Osička, neboť Nosálka, který ho až do poloviny jízdy pronásledoval, vyřadila porucha motoru. Třetí dojel Marek Kalenský. Ten už tolik klidu neměl. V závěru se na něj dotáhl Hanák a zejména v posledním kole musel Kalenský odrážet jeho útoky. Ocenění zaslouží čtvrtý Hanák. I přes technické problémy finále nevzdal. Předvedl skvělou stíhací jízdu a téměř dosáhl na stupně vítězů. Pátý dokončil finále Tomáš Hrdinka ml. Šesté místo obsadil Josef Vontszemü, který doplatil na kolizi s Martinem Medáčkem krátce po startu. Sedmý dokroužil finále s plným počtem kol Petr Turek. Vít Nosálek, Petr Kotval a Martin Medáček jízdu nedokončili. |
|
Výsledky závodu divize 3 do 1600 ccm | ||||
Pořadí | St.číslo | Jméno jezdce | Stroj | Zisk bodů |
---|---|---|---|---|
Finále A | ||||
1. | 12 | SVOBODA Jiří | Suzuki GSX 1300 R | 20 |
2. | 3 | OSIČKA Radim | VW RC 04 EVO 1600 | 17 |
3. | 8 | KALENSKÝ Marek | VW 1598 | 15 |
4. | 10 | HANÁK Ladislav | VW 1600 | 13 |
5. | 24 | HRDINKA Tomáš jun. | Mazda 1308 | 12 |
6. | 69 | VONTSZEMÜ Josef | Suzuki 1300 | 11 |
7. | 2 | TUREK Petr | Škoda 1600 | 10 |
8. | 27 | NOSÁLEK Vít | Kawasaki 1200 | 9 |
9. | 23 | KOTVAL Petr | Suzuki 1300 | 8 |
10. | 6 | MEDÁČEK Martin | VW 1598 | 7 |
Nepostoupil z rozjížděk | ||||
11. | 7 | HAMPL Lukáš | VW 1600 | 6 |
12. | 25 | JORDÁK Radek | Kawasaki 1196 | 5 |
Neklasifikováni | ||||
- | 46 | KOSAŘ Martin | Suzuki 1348 | N |
- | 1 | MUSIL Ondřej | Suzuki Muby 1300 | N |
Divize 3 do 4000 ccm | |
Průběh závodu | Fotografie |
Do Nové Paky přijelo celkem 12 závodníků nejsilnější kubatury. Poprvé se v letošním
roce představili před českým publikem Václav Fejfar a Petr Bartoš. Do závodu nastoupil
i Tomáš Hrdinka sen. Trénink Měřený trénink přinesl velké překvapení. Nejrychlejšího času dosáhl Roman Kalvoda. Porazil nejen favority (jako například Jaroslava Hoška nebo Romana Keřku), ale i domácího závodníka Václava Fejfara, který zná snad každý centimetr novopacké tratě. Pořadí v tréninku: 1.Roman Kalvoda 38,18 s/kolo 2.Václav Fejfar 38,45 s/kolo 3.Jan Smrž 38,48 s/kolo 1.série rozjížděk Skvělý výkon z tréninku zopakoval Roman Kalvoda i v první rozjížďce. Byť se v závěru jízdy při pohledu na jeho stroj tajil všem divákům dech. Vinou technické závady se z Kalvodova stroje chvílemi stávala jedoucí pochodeň. Do cíle zbývaly ještě dvě kola. Kalvoda sice zpomalil, ale pokračoval však dál v jízdě a nakonec přeci jen zvítězil, byť jen těsně před Janem Smržem. Problémy se nevyhnuly ani dalším jezdcům. Petr Bartoš výborně začal. Po startu se dostal na druhé místo. Již v prvním kole však měl se svým strojem problémy a jízdu nedokončil. Potíže měl i Jan Smrž. Ten v závěru druhého kola náhle zpomalil. Pak opět pokračoval dál a dojel druhý. Jenže v dalších jízdách ho diváci už neviděli. Smrže vyřadila porucha převodovky. Pořadí v 1.jízdě: 1.Kalvoda, 2.Smrž, 3.R.Švábenský Do druhé jízdy vyrazili jezdci v pořadí: Roman Keřka, Václav Fejfar, Jaroslav Hošek a Tomáš Hrdinka. Hned v při prvním sjezdu z nejvyššího bodu tratě Hrdinka předjel Hoška. Vedoucí čtveřice jezdila celou jízdu s minimálními rozestupy. Ke změně pořadí už ale nedošlo. A to ani po mohutném útoku Hrdinky na Fejfara při nájezdu do posledního kola. Pořadí ve 2.jízdě: 1.R.Keřka, 2.Fejfar, 3.T.Hrdinka sen. 2.série rozjížděk Start první jízdy se musel opakovat. Ulil se Roman Kalvoda. Při druhém startu vyrazil nejlépe Kalvoda, ale po pár metrech ho předjel Tomáš Hrdinka. Po zbytek úvodního kola se Kalvoda snažil na vedoucího jezdce útočit. Jejich souboj skončil ve druhém kole, když Kalvoda zastavil nedaleko depa. Bohužel již do dalších jízd nenastoupil a dobře rozjetý závod tím pro něj skončil. Zbytek rozjížďky se odehrál už bez větších dramatických situací. Pořadí v 1.jízdě: 1.T.Hrdinka sen., 2.Hošek, 3.J.Keřka I druhá rozjížďka startovala nadvakrát. Viníkem opakovaní startu byl Jaromír Štětina. Vedení v jízdě se ujal Václav Fejfar. Záhy se mu "na záda" pověsil Roman Keřka, který ho v polovině rozjížďky také předjel. Zajímavý souboj se odehrával o třetí místo mezi Romanem Švábenským, Stanislavem Horáčkem a Petrem Bartošem. Ve druhém kole se Bartošovi podařilo přejet Horáčka. Ve třetím kole došlo ke kontaktu strojů Bartoše a Horáčka. Druhý jmenovaný klesl na poslední místo. O kolo později měl problémy i Bartoš, kterých využil Štětina. Již v pátém kole mu však Bartoš předjetí vrátil. Pořadí ve 2.jízdě: 1.R.Keřka, 2.Fejfar, 3.R.Švábenský 3.série rozjížděk První jízdu ovládl Jaroslav Hošek. Cílem projel s velkým náskokem jako první. Napravil si tak svoji reputaci, neboť v předcházejících rozjížďkách působil poněkud rozpačitým dojmem. Druhý dojel překvapivě Roman Švábenský, který celou jízdu odrážel útoky Romana Keřky. Navíc jen s malým odstupem za nimi se pohyboval nevyzpytatelný Petr Bartoš. Pořadí v 1.jízdě: 1.Hošek, 2.R.Švábenský, 3.R.Keřka Start druhé jízdy nejlépe vyšel Václavu Fejfarovi. S druhým místem se nechtěl smířit Tomáš Hrdinka a neustále Fejfara atakoval. Ve čtvrtém okruhu při jednom z kontaktů Hrdinka ulomil kolo a z jízdy odstoupil. Na druhé místo se tím posunul Stanislav Horáček, který ale v závěru jízdy chyboval a byl předjet Josefem Keřkou. Pořadí ve 2.jízdě: 1.Fejfar, 2.J.Keřka, 3.Horáček Finále Letmý start pomohl Václavu Fejfarovi k vedení ve finálové jízdě. Sportovní komisaři ale posoudili jeho startovací manévr jako regulérní. V úvodním kole na druhého Roman Keřku tvrdě zaútočil Tomáš Hrdinka. I přes kontakt se svodidlem se mu podařilo Keřku předjet. O půl kola později však Hrdinkova jízda skončila - u svodidel... Za vedoucím Fejfarem a druhým Romanem Keřkou se bojovalo o místo třetí. Na Romana Švábenského útočil Petr Bartoš. Postupem času se k této dvojici dotáhl i Jaroslav Hošek, který se po nepovedeném začátku pomalu posouval dopředu. V předposledním okruhu Hošek předjel Bartoše, ale na začátku závěrečného kola oba skončili ve vzájemné kolizi. Plný počet kol dokončili pouze čtyři jezdci - Fejfar, Roman Keřka, Švábenský a Josef Keřka. Hošek byl klasifikován jako pátý, Bartoš šestý. S kolem ztráty dojeli do cíle Stanislav Horáček a Josef Pagač. Deváté místo obsadil se dvěma koly ztráty Jaromír Štětina. Desáté místo patřilo Hrdinkovi. |
|
Výsledky závodu divize 3 do 4000 ccm | ||||
Pořadí | St.číslo | Jméno jezdce | Stroj | Zisk bodů |
---|---|---|---|---|
Finále A | ||||
1. | 4 | FEJFAR Václav | VW 2000 | 20 |
2. | 1 | KEŘKA Roman | Tatra 4000 | 17 |
3. | 5 | ŠVÁBENSKÝ Roman | Peugeot 3500 | 15 |
4. | 6 | KEŘKA Josef | Tatra 3500 | 13 |
5. | 2 | HOŠEK Jaroslav | Audi A8 3998 | 12 |
6. | 9 | BARTOŠ Petr | Ford 2288 | 11 |
7. | 7 | HORÁČEK Stanislav | Tatra 6VS 3500 | 10 |
8. | 10 | PAGAČ Josef | Audi 3700 | 9 |
9. | 8 | ŠTĚTINA Jaromír | Audi 2000 | 8 |
10. | 18 | HRDINKA Tomáš sen. | Porsche 2350 | 7 |
Neklasifikováni | ||||
- | 11 | KALVODA Roman | Ford Cosworth 2000 | N |
- | 3 | SMRŽ Jan | Tatra 3500 | N |
Své připomínky a dotazy můžete posílat na adresu david.pokorny@quick.cz
Optimalizováno pro rozlišení obrazovky 800x600 . Kódování
Windows 1250 .
Odladěno pro prohlížeče Microsoft Internet Explorer 6.0 .
Divize |
---|
Divize 3 |
Divize 3 |
Divize 3 |
Přejít na |
---|
mistrovství |
Přejít na |
---|
autokros |
Sezóna 2003 |
Sezóna 2002 |
Sezóna 2001 |
Autokrosové odkazy |
Poděkování |
---|
Mé poděkování patří |